czwartek, 16 września 2010

Nowy dziurkacz :)

Część :)
Ale się ciesze bo udało mi się wczoraj podjechać do Rupieciarni mam w końcu dziurkacz rogowy tj taki który zaokrągla rogi :)) kupiłam też takie fajnie bileciki do opisów (jurnaling). Już się nie mogę doczekać piątku kiedy usiądę sobie koło 22 na podłodze i będę nadrabiać swoje zaległość. W tajemnicy Wam powiem, że nawet nie zaczęłam robić albumu z zerówki Marcinka a on jest już w pierwszej klasie :) już nie wspomnę o tym że w albumie naszym rodzinnym jestem dopiero przy zeszłorocznych świętach fajnie co. Mam co robić gdybym mogła to chętnie bym wzięła tydzień urlopu, żeby to wszystko nadrobić i w końcu być na bieżąco.
Tak czy siak w piątek pracuje :)) jak wyjdzie mi coś fajnego to się pochwalę, a póki co poniżej fotki karteczki jaką zrobiłam dla Mojej Drogiej koleżanki Marty (sorki za jakość ale to fotki robione komórką).
Pozdrawiam Was wszytskich trzymajcie się cieplutko bo pogoda za oknem średnia!!!
p.s. Iza czekam na twój adres bloga chętnie tam zajrzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz