piątek, 10 września 2010

Jakoś leci!!

Hej Witajcie :)
Już prawie cały tydzień szkoły za nami. Jestem mega zmęczona a to dopiero tydzień. Ja nie wiem skąd rodzice i dzieci biorą siłę na cała masę dodatkowych zajęć. My mamy tylko aikdo we wtorki i w czwartki a i tak bywa ciężko. A najgorsze jest w tym wszystkim to, że to na mnie spoczywają te wszystkie obowiązki zawożenia i przywożenia ...a dobra koniec narzekania :)
W końcu znalazłam chwilkę żeby wpaść do Rupeiciarni i zrobić małe zakupki które natchnęły mnie do zrobienia kartki urodzinowej (nie będę pisać dla kogo przynajmniej narazie). Powiem Wam, ze wyszła mi całkiem, całkiem. Jak już ją wręczę to dam Wam znać czy się podobała.

Mam też dla Was małą zagadkę.
Będąc w szkole zobaczyłam na tablicy w klasie, że każde dziecko ma swój kwiatek z imieniem i z dowolnym zrobionym przez siebie rysunkiem, sądząc po obrazkach innych dzieci domyśliłam się, że tematem miały być wakacje :)  patrzę na obrazek Marcinka ... i tu pojawia się pytanie co narysował?? Czekam na propozycje
mała podpowiedź zrobiło mi się bardzo miło bo okazało się, że to było dla niego najważniejsze z całych wakacji.
Kto wie może będzie jakaś nagroda zobaczymy.
Póki co uciekam dobrze, że dzisiaj już piątek bo ledwo co wstałam jutro jak ktoś mnie obudzi przed 10 to zamorduję ;)
Buzia!!!!

1 komentarz:

  1. Pewnie narysował swój nowy pokój ;) Zgadłam? :D Mam też przypuszczenia co do kartki urodzinowej hehe A co do jutra... zadzwonię po ósmej ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń