środa, 11 sierpnia 2010

Czas na scrapa.

Już prawie tradycją stało się że w środę scarpkuję.
Prawie co tydzień w zależności od kasy jaką dysponuję od 17 do 18 jestem w sklepie na ul. Odrzańskiej i razem z dziewczynami, robimy rożne scrapki. Naprawdę jest tam fantastycznie!!!! Fajnie  tak spędzać czas z osobami które tak jak ja odnajdują przyjemność w ozdabianiu fotek tak  żeby nabrały  innego nie powtarzalnego wymiaru. Tym razem zabrałam Justynkę moja koleżankę z pracy, fajnie było popatrzeć na radosć jaką miała z tych warsztatów (poniżej fotka ze strony rupieciarni).

Zapraszam Was i na warsztaty i do sklepiku są tam ręcznie robione różności, i super dziewczyny tj. Marta i Kasia które sprawiają że chętnie się tam wraca.

Dzisiaj będziemy robić mini album jak znajdę chwilkę to się pochwalę co stworzyłam.
Uciekam Buziaczki!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz