środa, 29 września 2010

Oj się działo!!

Hej ja tylko na chwilkę, bo jestem okropnie zmęczona wyszłam dzisiaj z domu o 7:10 wróciłam po 20.
Dużo sie wydarzyło, ale chyba nie będe opisywać wszystkiego.Odliczam dni do weekendu.

W sobotę byłam na warsztatch w Rupieciarni, było cudownie, robiłyśmy notesy ... wyszły cudownie zamieszczę fotki ale nie dzisiaj, dawno się tak nie zrelaksowałam, gadałyśmy sobie o wszystkim. Dostałam pyszną kawkę i mufinkę pycha. Potem wspaniały spacerek z polowaniem na kasztany.
Potem już powórt do pędu szkolnego.
W szkole Marcinek dostał ocenę C (czytaj piątka) z wiersza pt: "Moja siostra królewna", uczyliśmy się go w czasie pordróży na Aikido bo dowiedziałam się o nim przez przypadek (Pani zadała w poniedziałek na piątek) a ja dowiedziałam się w czwartek. Ale sukces jest !!
Kochani uciekam spać!!! Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie trochę więcej  czasu.
p.s. Kinguś witam we Wrocławiu !!!!!
Buziaki!!!!!!!!!!!

1 komentarz: