poniedziałek, 7 marca 2022

To co Gosia lubi najbardziej !

Dzisiaj jest dla mnie ważny dzień, chociaż spędzam go inaczej niże zwykle. To ważne, że mogę się nim cieszyć i to doceniam najbardziej. 
Jakiś czas temu przygotowałam inspirację dla Fabryki Weny i z przyjemnością Wam ją tu zaprezentuje.
Jestem ogromną fanką firmy Converse. Mam naprawdę zupełnie nieprzyzwoitą ilość tenisówek w przeróżnych kolorach. Poprosiłam Asię z Fabryki Weny, żeby przygotowała mi sklejkowego trampka aby móc spróbować go z mediować.  Myślałam co by tu fajnego zrobić i jak zwykle pomysł przyszedł dość nieoczekiwanie. Znalazłam swoja fotkę w czapie Conversowej do tego dołożyłam odlewy, fabrykowego farfocla, farby, woski trochę jeansowych skrawków a na końcu stwierdziłam, że muszą być jeszcze sznurówki. I chyba się udało. :) Jestem mega zadowolona z efektu końcowego. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. 
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz