piątek, 31 lipca 2020

Dom pełen książek

Dzień dobry !
Najnowsza kolekcja papierów UHK Gallery "Art Journal" skradła moje serce. 

Patrzyłam na nią i myślałam jak by tu wkomponować te cudowne książki i kubeczki. I wymyśliłam – album na bazie fabryki weny w kształcie domu. Moja wyobraźnia poszła w kierunku domu wypełnionego książkami. Można wkleić sobie zdjęcia ukochanych książek, wypisać różne myśli, a może też i zdjęcia ze spotkań autorskich. Znajdzie się też miejsce na podpis ukochanego autora.
Interpretacja zależy tylko od naszej wyobraźni.
Zostawiam go Wam i mam nadzieję że się spodoba.











2 komentarze:

  1. Album wygląd super! Kolorystyka skradła moje serce.

    Staram się zacząć moją przygodę z blogowaniem. Właśnie opublikowałam swój pierwszy post! Zapraszam!
    http://cos-kreatywnego.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń