wtorek, 16 czerwca 2020

Sklejkowe ramki

Kochani dzisiaj kolejna inspiracja dla UHK Gallery :) 
Przygotowałam dwie kwieciste ramki ze sklejki Fabryki Weny. 
Dwie różne wersje kolorystyczne, różne papiery, różne dodatki ale wszystko do siebie pasuje idealnie.
Myślę, że taka ramka może fajną odmianą dla zwykłej kartki, wystarczy z tyłu napisać życzenia i można dać komuś radość. 
Jestem bardzo ciekawa, która wersja kolorystyczna podoba Wam się bardziej. Miałam duży problem z niebieskim kolorem już chciałam go ścierać ale teraz ta opcja chyba podoba mi się nawet bardziej :)  
Wykorzystałam papiery z kolekcji AVONLEA - AUTUMN oraz AVONLEA - WINTER.
W okienku znajdziecie uhk-owe drzewko z kolekcji Wabi-Sabi - BEAUTY.
Oczywiście nie mogło zabraknąć naszych uhk-owych motylków i napisów.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz