poniedziałek, 17 lutego 2020

Zestaw tekturek do boxa

Hej, hej.
Chwilkę mnie tu nie było ale naprawdę nie nudzę się i nie odpoczywam. Ciągle coś się dzieje, coś w głowie siedzi tylko czasu brakuje. Ale nie narzekam bo naprawdę kocham te swoje papiery, lubię tworzyć coś nowego i podejmować nowe wyznania.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mojego kolejnego boxa (bo jak wiecie często je robię) tym razem z zestawem tekturek, które Asia z Fabryki Weny zrobiła na moją prośbę. Idealnie pasują do boxów, maja taką samą czcionkę i pasujący do siebie rozmiar. Może z czasem pomyślimy o bardziej urozmaiconych słówkach. Póki co zapraszam na zakupy 😊 Ja będę bardzo często ich używać.










2 komentarze:

  1. Śliczny ten box, a napisy jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160 thousand women and men are hacking their diet with a simple and secret "liquid hack" to burn 2 lbs each night while they sleep.

    It's very simple and works on everybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Go get a clear glass and fill it up with water half full

    2) And now learn this crazy hack

    and you'll become 2 lbs lighter in the morning!

    OdpowiedzUsuń