środa, 20 listopada 2019

Pojazd Świętego Mikołaja ?

Hej, hej.
Czasami w głowie pojawia się pomysł, który muszę koniecznie zrealizować.
Miałam ogromną ochotę na fabrykowego malucha, w kolorze czerwonym, który wiezie choinkę oraz prezenty. Od początku wiedziałam, że musi mieć szybki; a skoro są szybki, to będzie jednocześnie shake-box'em. Jak chciałam, tak zrobiłam i mam z tego radochę.
Oczywiście wykorzystałam jeszcze inne fabrykowe tekturki, między innymi nowe duże gwiazdki, śnieżynki, jelonki, gwiazdki - wszystko to, co kojarzy mi się ze Świętami. Nie mogło zabraknąć śniegu - tak marzą mi się białe święta. Box jest przygotowany na bazie z "Rzeczy z Papieru", papiery to świąteczna kolekcja UHK Gallery, mini drzewka z Kreasfery.
A swoją drogą może Mikołaj, w tym roku, tak będzie nam dostarczał prezenty ? Listy już napisane ?

p.s. przepraszam Was za ilość zdjęć ale nie mogłam się zdecydować :)

























2 komentarze: