poniedziałek, 21 stycznia 2019

Dzień Dziadków

Dzień dobry.
Przyznam szczerzę, że troszkę przespałam Dzień Babci i Dzień Dziadka ale bardzo ciężko było mi znaleźć wenę twórczą po ostatnich wydarzeniach. 
Postanowiłam więc przygotować jeden projekt ale mam nadzieję, że wyjątkowy. Zrobiłam exploding boxa i dla Babci i dla Dziadka z bujanym fotelem 3D od Fabryki Weny. Widziałam od razu, że jak będzie fotel to muszą być też okulary, książka i motki wełny. To chyba takie najbliższe skojarzenia z Babcią i Dziadkiem.
Mam nadzieję, że każda Babcia i Dziadek za oddanie i dobre serce będą mieć cudowne święto.
Miłego tygodnia.










 







2 komentarze:

  1. Kolejny fantastyczny box! W sumi włóczka, książki i okulary pasują również do mnie - nie wiem tylko czy umiałabym czytać na bujanym fotelu ;)

    OdpowiedzUsuń