poniedziałek, 29 października 2018

Sówka w todze

Dzień dobry w poniedziałek :)
Nie wiem jak u Was ale mój weekend był całkiem udany, miłe spotkanie w sobotę w niedzielę troszkę leniuchowania i pracy twórczej. Co prawda miałam ambicje na przeleżenie całej niedzieli ale nie bardzo mi się to udało :)
Zapraszam Was dzisiaj na kartkę gratulacyjną pod bardzo szczegółowe wytyczne. Jedno z nich to sówka ubrana w togę - to było mega wyzwanie ale wiecie co naprawdę jestem zadowolona z efektu.  Na szczęście klientka również.
Udanego i ciepłego tygodnia !






2 komentarze:

  1. Jak widzę bardzo konkretne wytyczne ;) Super sobie poradziłaś!
    A tak na marginesie, paragraf to tekturka czy wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Izuś :) paragraf to tekturka chyba Anemone ale nie jestem pewna. Buziaki !

      Usuń