środa, 23 maja 2018

"Chabaziowa" energia.

Dzień dobry :)
powoli wracam do rzeczywistości chociaż nie jest to łatwe po takim wspaniałym weekendzie.
Byłam na weekendowych warsztatach ze wspaniałymi dziewczynami. Agnieszka Cebula, która była organizatorką zechciała podzielić się z nami swoim imponującym warsztatem.
Na początku robiłyśmy foamiranowe kwiaty a potem szukałyśmy na nie miejsca na naszych, kartkach i nie tylko. Strasznie się cieszę, że mogłam tam być, tym bardziej że nie samą pracą żyje człowiek. Był głośny śmiech, łzy wzruszenia, zwierzenia, opowiadania do późnych godzin przy ognisku, przy pysznym jedzeniu
w bajecznym miejscu.
Poniżej efekty twórczej pracy bo to co w sercu zostało jest tylko moje.










9 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace , a wspomnienia -bezcenne :) Byłam 2 razy na warsztatch u Agi :) wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu tak bardzo się cieszę, że byłaś <3, że cudne prace stworzyłaś i za wszystko co się działo w Chabaziach z Twoim udziałem. To był cudowny czas w magicznym miejscu .Ściskam Cię mocno i ...do następnego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne prace, widać, że wspaniale się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matusiu, jakie cuda! imponująca kolekcja, zazdroszczę Ci tych warsztatów....

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace stworzyłaś, takie lekkie i pełne wdzięku :)
    Kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow owocny pobyt . super

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty i prace wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie moje klimaty - pastelowo i romantycznie :) super te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń