wtorek, 2 stycznia 2018

Nowy rok :)

Dzień dobry w Nowym roku 2018.
Mam nadzieję że będzie dla Was bezpieczny, spokojny pełny miłości i dobrych ludzi dookoła.
Chciałabym Wam bardzo podziękować za to że tu zaglądaliście i mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć przez kolejne 12 -cie miesięcy. A ja postaram się Was zaskakiwać jak najczęściej.

Nowy rok zaczynam od pokazania detali mojej świątecznej ozdoby. Choinka zakupiona w Nanu-Nanie. Była taka zwykła brązowa z angielskimi napisami. Ozdobiłam ją oczywiście po swojemu. Koniecznie musiały być foamiranowe kwiaty, fabrykowe tekturki, nasze zdjęcie, moje logo i światełka.












12 komentarzy:

  1. Śliczna! też w tym roku chodziła za mną taka drewniana choinka ale w natłoku wszystkiego nie starczyło mi na nią czasu, za to Twoja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i zapomniałam dodać,
      Szczęśliwego i jeszcze bardziej Kreatywnego Nowego Roku! :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) wzajemnie samych kreatywnych i długich dni. A choinka to była już ostatnia chwila ale udało się. Pozdrawiam serdecznie !!

      Usuń
  2. Wspaniała! Jest bardzo oryginalna :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Przytulam nowo rocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak wyglądała w oryginale, ale na pewno teraz dużo piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia, mi też troszkę brakuje porównania. Następnym razem postaram się pamiętać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepięknie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna ozdoba! dobrego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również wszystkiego najlepszego :)

      Usuń