piątek, 6 stycznia 2017

Nowy rok - dobry rok ??

Witam Was serdecznie w nowym roku.
Ja powoli staje na nogi, mam nadzieję że to jedyne choróbsko
jakie mnie dopadło w tym roku.
Dzisiaj zapraszam Was na moją pierwszą w tym roku  inspirację na blogu Foamiran Polska. Zaczynam od pozytywnego myślenia !!
Jak Wam się podoba ?? Oby wszystkim się to sprawdziło.
Kwiaty oczywiście Foamiran.pl, kalendarz to Fabryka Weny a napis jest na grafice Janet :)






Zapraszam Was też na czwarte wyzwanie Foamiran Polska i bardzo wdzięczny temat
Dzień Babci i Dziadka ja przygotowałam słodkie niespodzianki :)  Nagroda Czeka !!


http://foamiranpolska.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-4-dzien-babci-i-dziadka.html





DOBREGO ROKU !!!

3 komentarze:

  1. Ale foamiranowe słodziaki! Pozytywnie wyszło dzięki tym radosnym kolorom :)
    Zdrówka i wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny kalendarz i upominki dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały kalendarz i słodkie pudełeczka ze słodyczami. piekne kolory dobrane i śliczne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń