środa, 2 grudnia 2015

Pierwszy Grudniownik.

Witam Was serdecznie,
dzisiaj zupełnie coś innego a mianowicie Grudniownik. mam nadzieję, że uda mi się wypełnić każdy dzień  bo wiadomo, że nie zawsze dzieje się coś ciekawego. To była bardzo fajna twórcza praca, chciałam żeby każda strona była troszkę inna ale jednocześnie żeby do siebie pasowały.
Baza jakiej użyłam to album z Eco- scrabooking z doklejonymi kartkami żeby mogły być wszystkie dni grudnia :)
Wyzwanie sklepiku Na-Strychu tak mnie zaintrygowało że postanowiłam chociaż raz spróbować no i zrobić coś dla siebie :)
Dzisiaj zamieszczam okładkę !!







Prace zgłaszam na wyzwanie sklepiku Na Strychu 

ze sklepiku użyłam:

  


3 komentarze:

  1. Cudowna okładka, już się nie mogę doczekać środka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! Bałaganiarski lekko, a takie uwielbiam szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki piękny! Zachwycający!

    OdpowiedzUsuń