piątek, 6 września 2013

Koci Box.

Witam ponownie :)
Dzisiaj pokażę Wam exploding box, nad którym bardzo długo się zastanawiałam bo miał być motyw koci. I nie bardzo widziałam jak ten temat "ugryźć" szukałam, myślałam i jak zobaczyłam tego kotka to od razu go kupiłam. Ale kiedy go tam przyłożyłam, znowu wkradły się wątpliwości czy to jest dobry pomysł ... a jak Wam się podoba ??? Na szczęście po ozdobieniu i przyczepieniu cyferek stwierdziłam, że jest oki :) i jestem bardzo ciekawa Waszego zdania.

8 komentarzy:

  1. Molto buono:-) Trafiony ten kto. I uroczy i pasujący do całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. * kot :-) włoska klawiatura mi szaleje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze "ugryziony" temat ;) Wszystko doskonale pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepotrzebnie miałaś wątpliwości - kociak pasuje tu idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybiegłam z forum :) Tutaj można obejrzeć kotka ze wszystkich stron :) Myślę, że super pasuje :D
    Świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda bardzo fajnie, a pomysł z kotkiem jest bardzo trafiony :) Pięknie wyglądają kwiatki na wieczku i przy kotku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Idealne na prezent, a kotek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń