piątek, 18 listopada 2011

Prezenty !!

Wczoraj po raz pierwszy od ponad tygodnia nie zrobiłam nic... żadnych zaproszeń, pudełek, nic po prostu poszłam spać, dlatego dzisiaj mogę Wam pokazać tylko prace wcześniejsze. I poniżej fotki drugiego explodingbox dla również ważnej osoby, pudełko na płytkę CD i kopertówka na zamówienie z okazji urodzin - pierwsza kopertówka jaką zrobiłam.

Miłego oglądania i zachęcam do komentowania :) szczególnie kopertówki bo pierwsza :)











Większość papierów (z wyjątkiem kopertówki ) ze sklepu Galeria Papieru !!!

4 komentarze:

  1. Kopertówka jest piękna tylko jak dla mnie trochę się gryzą kolory niebieski z tą falbanką ale poza tym bardzo piękna, pudełka śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a dla mnie się nie gryzą :-)dodatkowo piękna kwiatowa kompozycja i kopertówka bardzo bardzo kobieca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie też się nie gryzą kolory :) Bardzo mi się Twoja kopertówka podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te twoje prace bardzo starannie robione:)

    OdpowiedzUsuń