poniedziałek, 18 lipca 2011

Motylki w brzuszku :)

Prezent przekazany, więc mogę go ujawnić :) Dosyć trudne zadanie dla mnie bo nie maiłam zdjęć i nie bardzo potrafiłam ugryźć taki temat bo za czasów mojej ciąży nie w głowie mi były takie albumy niestety. Ale sądząc po minie obdarowanej podobało się. Zostawiam go jeszcze pod Waszą ocenę równie dla mnie ważną. Dodam tylko że motywy z kotkami są ewidentnie dla obdarowanej która kocha koty :))
Miłego oglądania czekam na komentarze :))



















4 komentarze:

  1. Rewelacyjny jest ten album, ciekawy pomysł na bazę :)No i moje ulubione kolory pastelowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się spisałaś, myślę, że przyszła mama z przyjemnością uzupełni album :). buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia rewelacja, naprawdę super :-)

    OdpowiedzUsuń