środa, 16 lutego 2011

Uzależniona ???

Dzisiaj mogę się pochwalić małymi prezencikami jakie przyjechały do mnie z Anglii :)) wraz z moimi Rodzicami. Już nie mogę doczekać się robienia scrapków z tymi nowymi papierami których nigdzie wcześniej nie widziałam, tylko kiedy ja rozłożę się na podłodze jak są goście :((


p.s. ja chyba jestem uzależniona od robienia czegoś albo decu albo scrapa bo jak posprzątałam w niedzielę wszystko z podłogi i ze stołu to do dzisiaj a jest już środa nic nie zrobiłam. I strasznie cierpię z tego powodu a to trzeba nazwać uzależnieniem nie ???
Buziaki dla Was czy ktoś tu jest po za Izą kto mnie czyta ???
Izuś Dziękuje Ci bardzo!!!!

3 komentarze:

  1. Ale fajne prezenty dostałaś! Co do uzależnienia to ja spokojnie przed telewizorem nie wysiedzę jak robótki w ręku nie mam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to Ci rodzice niespodziankę zrobili :) chyba nie mogli lepszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, już bym chciała zobaczyć scrapki zrobione z tych materiałów!

    OdpowiedzUsuń