środa, 12 stycznia 2011

Skandal ;-)

Kurcze jak popatrzyłam na datę ostatniego wpisu to pomyślałam, że to skandal i chyba jednocześnie koniec mojego bloga, ale troszkę mi szkoda.
Muszę to przemyśleć, nie wiem czy uda mi się regularnie uzupełniać i blog i stronkę.
W dodatku tyle się dzieje w codziennym życiu, że nie wiele mam czasu na pisanie.
A może Wy pomożecie podjąć mi decyzję :))
Buziaki !!!!

Właściwie od tego powinnam zacząć !!!
Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku mam nadzieję, że będzie to lepszy i spokojniejszy czas dla nas wszystkich !!!!

4 komentarze:

  1. Tu wierna czytelniczka :), proszę nie zamykaj bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Hej Izuś dawno się nie widziałyśmy ściskam Cię mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czytam, lubię tu wpadać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasem tu zaglądam, lubię oglądać Twoje scrapki Gosiu!!! Pozdrawiamy!!! :-)

    OdpowiedzUsuń