środa, 6 października 2010

Jak zwykle zaległości !!

Ja jak zwykle mam pełno zaległości, kurcze ja nie wiem jak nie było szkoły to więcej czasu było na wszystko, strona była aktualizowana na bieżąco nowe fotki a teraz .... aż serce mi pęka jak widzę że nic nie zrobiłam nie ma oprawy jesiennej nic. Kiedyś zaległości nadrabiałam w weekend a teraz staram się w te dwa dni odpocząć tak na maxa, że nawet nie chce mi się mysleć żeby usiąść do komputera. No ale cóż muszę jakoś się zorganizować bo ze stronki swojej kochanej nie zrezygnuję. Jak ?? znaleźć na to wszystko czas, nie wiem a może Wy mi coś podpowiecie.
Dla pocieszenia samej siebie znalazłam troszkę czasu w nocy z piątku na sobotę i zrobiłam parę kolejnych kartek do albumu. Dostałam weny twórczej po odwiedzinach w Rupieciarni uwielbiam ten sklep :)) Jestem już na świętach bożego narodzenia oczywiście rok 2009 ;)
Uciekam do pracy byłam dzisiaj od 7 :30 zresztą tak jak w poniedziałek ... aaa Marcinek troszkę chory ale on się cieszy bo nie idzie do szkoły :)
Ściskam Was bardzo mocno, uważajcie na siebie.
Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz