sobota, 16 maja 2020

Urodzinowy parawan

Miałam ogromne szczęście, że udało mi się świętować  Urodziny z osobami, która są dla mnie ważne. Mogliśmy jeszcze beztrosko cieszyć się, szaleć i tańczyć do rana. Biorąc pod uwagę jak bardzo wiele się zmieniło w ostatnim czasie, cenię ten czas jeszcze bardziej.
Mam cudowne wspomnienia, na pięknych wyjątkowych zdjęciach dlatego przygotowałam dla siebie ramkę/kartkę w formie parawanu i mogę tak na nią patrzeć i patrzeć. Do kompletu (zaproszenia i pamiątki dla gości)  skorzystałam z moich ukochanych papierów UHK Gallery.  Wykorzystałam fantastyczny zestaw tekturek z okazji Urodzin, gwiazdki, skrzydła i kliszę wszystko oczywiście z Fabryki Weny. Pobawiłam się trochę kolorowymi proszkami 13arts a baza to eco scrapbooking. A i oczywiście musiałam użyć moją ukochaną grafikę od a Agraffki.
Mam kolejną wyjątkowa pamiątkę. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz