piątek, 15 listopada 2019

Kartki na święta w stylu skandynawskim.

Hej, hej.
Uprzedzałam wcześniej, że zrobiłam sporo kartek świątecznych. Dlatego dzisiaj kolejna porcja, teraz bardziej w takim stylu skandynawskim. I naprawde wciąz mam ochotę na więcej ciekawe czy Wy też ;)  Zależało mi na tym, żeby na każdej kartce znalazła się jakaś jedna czasem dwie, trzy małe tekturki Fabryki Weny. 
Te maluszki idealnie uzupełniają każdą kartkę są takim fajnym kontrastem wśród kolorów. Zapraszam Was do fabrykowego sklepiku jest w czym wybierać.














4 komentarze:

  1. Jakie one piękne! Masz na nie tyle wspaniałych pomysłów, że nic, tylko podziwiać. Ja się po prostu zakochałam w Twoich tegorocznych kartkach świątecznych ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie to samo pomyślałam - podziwiam, że każda z tych kartek jest inna, a wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń