piątek, 19 stycznia 2018

Z okazji pierwszych urodzin.

Dzień dobry.
Wciąż wyczekuję porządniej zimy takiej - białej zimy. Wszyscy mówią że jestem szalona ale co ja zrobię że lubię śnieg :) Chyba się jednak nie doczekam.

Dzisiaj pokażę Wam komplecik dla Basi z okazji pierwszych urodzin. Nie ma nic cudowniejszego niż sprawiać radość. Zrobiłam tekturową jedynkę oczywiście ze zdjęciem i do tego karteczkę. Pomieszałam dwie kolekcje papierów, żeby nie wyszło za słodko ale troszkę różu musiało być :)









5 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw, zwłaszcza karteczka mi się podoba.
    PS. Ja też lubię białą i mroźną zimę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oo to fajnie pokrewna dusza ale coś ostatnio nie mam szczęścia do takiej zimy :(

      Usuń
  2. Śliczny komplet! Jedyneczka ze zdjeciem przeurocza!

    OdpowiedzUsuń