poniedziałek, 18 grudnia 2017

Szaleństwo kartkowe

Dzień dobry,
podsumowałam kartki, które zrobiłam w tym roku i chyba idę na rekord. Wyszło mi około 80 sztuk.
33 dla rodzinki i przyjaciół, 22 kiermasz szkolny, 12 hospicjum dziecięce we Wrocławiu, 5 szt w prezencie, reszta rozdana i rozesłana. Nie byłam świadoma takiej ilości. 

Dzisiaj pokażę Wam te kiermaszowe. Zrobiłam część takich prostych, część takich bardziej na bogato żeby było jak najwięcej pieniążków ze sprzedaży. Sprawę bardzo ułatwiły mi śliczne tekturki z Fabryki Weny, świąteczne papiery z Galerii Papieru oraz cudne grafiki Janet. Miłego oglądania:)






















4 komentarze:

  1. Alez różnorodność! Ilość imponująca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne, nie wiem sama, która podoba mi się najbardziej, wszystkie są super :)
    A ilość kartek faktycznie imponująca, muszę policzyć swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, zawsze mi się Twoje kartki podobają, ale tegoroczne gwiazdkowe to już wyjątkowo :). Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń