wtorek, 7 listopada 2017

Jeszcze na czarno

Dzień dobry,
mała przerwa za mną, musiałam chwilkę odsapnąć bo sporo się u mnie działo.
Nie zdążyłam pokazać Wam moich dwóch Halloweenowych prac, bardzo je lubię więc jeszcze dzisiaj Was pomęczę tym tematem.

Dla sklepu Foamiran Polska przygotowałam zawieszaną dynię
http://foamiranpolska.blogspot.com/2017/10/boo.html












Dla Fabryki Weny przygotowałam domek pełny słodyczy
http://fabrykaweny.blogspot.com/2017/11/cukierek-albo-psikus.html










Pozdrawiam Was serdecznie :)


7 komentarzy:

  1. Wooow, obie prace są zachwycające, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie fantastyczne - tym bardziej podziwiam, że nie miałabym pojęcia jak do takiego tematu podejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja co roku planuję żeby było straszniej ale i tak nie bardzo mi wychodzi bo panicznie boję się pająków nawet plastikowych :)

      Usuń
  3. Wow przepiękne prace - bardzo mi się podoba u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow, jaki klimat!! świetne!!

    OdpowiedzUsuń