poniedziałek, 13 lipca 2015

40 lat w mini albumie :)

Witam Was cieplutko, mimo, że na dworze chłodno.

Dzisiaj z ogromną przyjemnością pokażę Wam album na wyjątkową rocznicę urodzin mojej Przyjaciółki.
Album wraz z pudełkiem zrobiłam podczas cudownych warsztatów w mojej ukochanej Rupieciarni .
Kiedy miałam już zdjęcia to dodatkowo go ozdobiłam kwiatami i drobiazgami papierowymi i w takiej postaci został wręczony jako niespodzianka.
Powiem szczerze, że nie spodziewałam się aż takiego wzruszenia nie tylko u obdarowanej ale całej Rodzinki to dla mnie najpiękniejsze podziękowanie.










zdjęć było więcej ale niech zostaną już tylko w albumie :) 

Pozwoliłam sobie jeszcze zamieścią tą bezcenną reakcję :))






8 komentarzy:

  1. Ależ cudny prezent! Śliczny album a pudełko zrobiło na mnie ogromne wrażenie:)
    Reakcja obdarowanej rzeczywiście potwierdza niezwykłą wartość prezentu, m.in. datego warto scrapować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pomysł i wykonanie i wcale się nie dziwię reakcji... warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale emocje! Wspaniały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu ja też bym się popłakała z wzruszenia dostając taki prezent. Jest świetny!
    Sama na moją 40-stkję chciałbym być tak zaskoczoną. :)
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny prezent ja też bym tak zareagowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły album, możesz być dumna, że udało Ci sie wywołać w obdarowanej takie wzruszenie :) Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet! Często powtarzam, że "wyjątkowe chwile wymagają wyjątkowej oprawy", a jak jeszcze dotyczy to wyjątkowych osób, no to muszą być łzy wzruszenia!

    OdpowiedzUsuń