poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wakacje, wakacje .... i po wakacjach :)

Szkoda, że urlop mija tak szybko.
Miałam zamiar całkowicie odpocząć od scrapowania ale nie udało się  zabrałam ze sobą pistolet na klej gorący, tusz, nożyczki i oczywiście klej magic, :) do tego stempelek "krabik" i wiele cudnych ozdób z kolekcji UHK Gallery, do tego mini buteleczki (gdzie nabraliśmy pisaku z plaży i włożyliśmy list z pozdrowieniami) i metalowe ozdoby kupione w Retro Kraft Shop . Dzięki temu mogły powstać kartki wakacyjne, które znowu zaskoczyły :)
A poniżej efekt !


Pozdrawiam i mam nadzieje, że wrócę do regularnego pisania !!!














5 komentarzy:

  1. Prześliczne! Jestem szczęściarą, bo taką dostałam od Gosieńki.. Widać, żę to Jej pasja i całe serce tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo wspaniałe! Podziwam pomyslowość i to, że z przydasiami wybrałaś się na urlop. Ale efekt fantastyczny, sama byłabym zaskoczona a przede wszystkim zachwycona taką kartką z wakacji:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kartki wakacyjne! Co za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!!!! A te buteleczki to uwielbiam! W takim małym szkiełku ukryty cały świat! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń